Praktische zaken op een rij

algemene voorwaarden

klachten regeling

de nota

Algemene voorwaarden

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Klachtenregeling

Wij doen ons uiterste best hoogwaardige zorg te bieden met service op hoog niveau. Heb je desondanks toch een klacht of is er iets niet verlopen zoals je had gewenst? Laat het ons weten, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Wij zien je namelijk graag tevreden, daarnaast kan een klacht of op- of aanmerking voor ons juist reden zijn tot verbetering van onszelf.

Mochten we er onverhoopt samen niet uitkomen, dan kan je contact opnemen met het Tandarts Informatie Punt (TIP) van het KNMT. Kijk hiervoor op KNMT.nl of neem contact op via 0900-2025012.

De nota

De kosten van het eerste bezoek vragen we je na afloop per pin te voldoen. Ben je aanvullend verzekerd? Dan kunnen we de nota voor je indienen bij je verzekering en ontvang je een restnota thuis.
Onze nota's worden door ons uitbesteed aan Infomedics. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het factureren en afhandelen van declaraties van duizenden zorgaanbieders in diverse sectoren. De werkwijze is als volgt:

Ben je de factuur kwijt? Je kunt telefonisch een duplicaat aanvragen via 0900-4049404 (€ 0,35 per gesprek)

Voorkom onnodige kosten door op tijd te betalen. Mocht het zo zijn dat de factuur is overgenomen door het incassobureau dan is het vanaf dat moment niet meer mogelijk facturen te ontvangen over behandelingen, maar moet er altijd direct na afloop per pin worden voldaan.